استیکر

چه نوع استیکر‌هایی برای لپ تاپ مناسب هستند؟

استیکرهای مناسب لپ تاپ

آیا به دنبال زیبا‌تر کردن لپ تاپ خود با استفاده از استیکر‌های لپ تاپ هستید؟ نیازی به گشتن زیاد نیست. استیکر‌های لپ تاپ یک راه عالی برای نشان دادن شخصیت و علایق شما هستند، اما با وجود تنوع بسیار زیاد آن‌ها در بازار، تشخیص این که کدام یک برای لپ تاپ مناسب است کمی دشوار به نظر می‌رسد. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم گرفتیم که به شما کمک کنیم تا استیکر مناسب لپ تاپ خود را به درستی انتخاب کنید.

بهترین مواد اولیه برای استیکر لپ تاپ

انتخاب مواد اولیه برای استیکر‌های لپ تاپ اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا تعیین‌کننده دوام و ظاهر استیکر می‌باشد. استیکر‌های لپ تاپ به دو نوع اصلی استیکر‌های وینیل و استیکر‌های کاغذی تقسیم می‌شوند. استیکر‌های وینیل همه کاره‌ترین استیکر‌های دنیای چاپ استیکر هستند و برای مصارف داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله ویژگی‌های این استیکر‌ها می‌توان به مقاومت در برابر خش، ماندگاری طولانی و ضد آب بودن اشاره کرد. به دلیل این که استیکر‌های وینیل در اثر خراش، ضربه یا ریختن قهوه هیچگونه تغییری نمی‌کنند، بهترین گزینه برای لپ تاپ محسوب می‌شوند. مواد وینیل انواع مختلفی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

وینیل سفید

وینیل شفاف

وینیل هولوگرافیک

وینیل براق

وینیل نقره ای

وینیل طلایی

استیکر‌های کاغذی، استیکر‌های بدون پلاستیک هستند و به دلیل داشتن قابلیت کمپوست، آن‌ها را به عنوان دوستدار محیط زیست‌ترین استیکر‌های لپ تاپ می‌شناسند. این استیکر‌ها ضد آب نیستند و به راحتی خیس یا لکه‌دار می‌شوند. بنابراین اگر فرد مرتبی هستید و لپ تاپ خود را در کیف نگهداری می‌کنید، می‌توانید از این استیکر‌های کاغذی استفاده کنید. اما اگر لپ تاپ خود را دائما جا به جا می‌کنید و در مکان‌های مختلفی قرار می‌دهید که ممکن است آب یا مواد غذایی روی آن بریزد، استیکر‌های وینیل برای شما بهتر از استیکر‌های کاغذی است.

هر کدام از این استیکر‌ها را که انتخاب می‌کنید، نیازی نیست نگران گرمای ناشی از لپ تاپ باشید زیرا این گرما نه در چسبندگی استیکر‌ها اختلالی ایجاد می‌کند و نه به طور تصادفی آتش می‌گیرد.

بهترین اندازه برای استیکر لپ تاپ

زمانی که استیکر سفارشی برای لپ تاپ خود تهیه می‌کنید، این استیکر اندازه‌های مختلفی ندارد و دقیقا متناسب با مشخصات و اندازه لپ تاپ شما تولید شده است. با این حال یکسری نکاتی وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که استیکر برای لپ تاپ شما خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نباشد. اندازه ایده آل و مناسب استیکر برای هر لپ تاپ به مدل، ساخت لپ تاپ و طراحی استیکر بستگی دارد. بنابراین پیش از خرید حتما قسمتی که می‌خواهید استیکر بچسبانید را اندازه‌گیری کنید.
  • قبل از چاپ استیکر سفارشی برای لپ تاپ خود حتما به طرح و مقیاس آن توجه کنید و ابعاد اثر هنری روی صفحه را مطابق با رچسب‌های خود تنظیم کنید. بزرگنمایی کنید تا اندازه واقعی استیکر به شما نشان داده شود. آیا تمامی طرح‌ها و نوشته‌های استیکر خوانا و مشخص به نظر می‌رسند؟ پس شما به اندازه ایده آل و مناسب خود رسیده‌اید.
  • حتما بررسی کنید که استیکر لپ تاپ مانعی برای درگاه یا سیستم تهویه لپ تاپ ایجاد نکند.

بهترین چسب برای استیکر لپ تاپ

نکته اصلی و بسیار مهمی که هنگام خرید و یافتن استیکر باید به آن توجه کنید این است که، چسب استیکر لپ تاپ باید به گونه‌ای باشد که به لپ تاپ بچسبد بدون این که هنگام برداشتن به لپ تاپ آسیبی وارد کند. پس برای یافتن بهترین چسب، لازم است به دنبال چسبی حساس به فشار و با استحکام متوسط باشید.

حساس به فشار بودن استیکر به معنای این است که چسب پشت استیکر‌ها با فشار دادن آن‌ها فعال می‌شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که قبل از فشار دادن و چسبیدن استیکر، حتما موقعیت‌های مختلف آن را امتحان کنید.

استفاده از یک استیکر با چسب استحکام متوسط باعث می‌شود که استیکر بدون توجه به هر چیزی به لپ تاپ بچسبد و بدون باقی گذاشتن چسبی روی لپ تاپ یا آسیب رساندن به آن جدا شود.

اکنون که با بهترین مواد، اندازه‌ها و چسب‌های استیکر لپ تاپ آشنا شدید، می‌توانید بهترین مورد را برای دستگاه خود بیابید.

منبع: stickerit

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *