استیکر

۵ مورد از مزایای مهم استیکر لپ تاپ

استیکر لپ تاپ

استیکر‌های لپ تاپ مزایای مختلفی دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. راهی آسان برای شخصی‌سازی لپ تاپ

در اکثر اوقات، افراد از این استیکر‌های لپ تاپ به منظور شخصی‌سازی و منحصر به فرد کردن لپ تاپ خود استفاده می‌کنند؛ زیرا طراحی هر استیکر نشان دهنده شخصیت و استایل آن‌ها می‌باشد. همچنین از طریق تعویض آن‌ها می‌توانید به راحتی فرآیند شخصی‌سازی را مجددا تمدید کنید بدون این که اثری از چسب یا استیکر قبلی بر روی لپ تاپ باقی بماند.

  1. روشی برای بیان هویت برند شما

استفاده از استیکر‌های لپ تاپ روشی بسیار محبوب و شناخته شده برای نشان دادن هویت برند محسوب می‌شود و با یک نگاه کردن کوچک به دستگاه مشخص است. در واقع زمانی که شما بر روی لپ تاپ کار می‌کنید، استیکر پشت لپ تاپ به جای شما و برند شما صحبت می‌کند. استفاده از استیکر‌های لپ تاپ به عنوان راهی مناسب برای تبلیغ کسب و کار و جذب افراد جدید بسیار تاثیر گذار است و برای هدیه دادن به کارمندان و مشتریان می‌توان از آرم، نام و شعار شرکت نیز استفاده کرد.

محصول پرکاربرد دیگر: اسکین ایکس باکس سری ایکس

  1. طرح‌های سفارشی

امکانات و طرح‌هایی که استیکر‌های لپ تاپ سفارشی ارائه می‌دهند، نا محدود است. این استیکر‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که می‌توانید استیکری از عکس، لوگوی شرکت، لوگوی تیم ورزش و هر عکس دیگری که به آن علاقه دارید را به صورت استیکر داشته باشید. آن‌ها همچنین راهی عالی و مناسب برای بیان شخصیت، ایده یا شغل محسوب می‌شوند و هر فردی با هر شغلی می‌تواند از آن استفاده کند.

  1. قابلیت استفاده مجدد و جابجایی

استیکر‌های امروزی معمولا دارای چسبندگی کم مبتنی بر سیلیکون هستند و پس از برداشتن هیچ اثری از خود روی لپ تاپ باقی نمی‌گذارند. این ویژگی باعث می‌شود که شما هر زمانی که بخواهید بتوانید بدون آسیب رساندن به لپ تاپ خود، استیکر را جا به جا یا حذف کنید. شما همچنین می‌توانید به راحتی استیکر فعلی خود را با یک استیکر جدید جایگزین کنید و در صورت نیاز مجددا از استیکر قدیمی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای ۵ مرحله‌ای انتخاب استیکر‌های لپ تاپ

  1. حفاظت

استیکر‌های لپ تاپ معمولا به گونه‌ای طراحی می‌شوند که می‌توانند تمامی قسمت‌های بالای لپ تاپ را به خوبی بپوشانند و از خط و خش و دیگر آسیب‌ها جلوگیری کنند. لپ تاپ‌ها در واقع کامپیوتر‌های قابل حملی هستند که دائما از جایی به جای دیگر جا به جا می‌شوند و به همین دلیل است که معمولا در طول زمان خط و خش بسیاری روی آن‌ها ایجاد می‌گردد. استفاده از استیکر لپ تاپ می‌تواند از ایجاد خط و خش بر روی لپ تاپ جلوگیری کند و در صورت آسیب دیدن با یک استیکر جذاب دیگر جایگزین شود و هزینه بسیار کمی نسبت به تعمیر لپ تاپ برای شما داشته باشد.

منبع: stafix

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *